REVIEW: IBAWAL - TUDUNG BAWAL WANGI #gosokgosokwangi





Dalam kerancakan banyaknya pengusaha hijab dan tudung mengeluarkan fesyen tudung terkini, iBawal salah satu jenama tudung yang kian menjadi buah mulut peminat tudung bawal tahun ini. Tudung bawal pertama macam Powerbank. Menarik kan?

IBawal kini mengeluarkan koleksi istimewa iaitu koleksi Soraya 2017 Flora dan Fauna dengan tudung wangi haruman kekal yang diilhamkan dari aroma manis bunga mawar dan tropika dengan #gosokgosokwangi. Koleksi Soraya 2017 Flora dan Fauna memperkenalkan bunga tempatan, tumbuhan-tumbuhan yang unik serta unsur fauna yang unik yang menjadikan tudung iBawal ini memiliki keistimewaan yang tersendiri. Pasti ramai akan tertarik dengan rekaan yang akan menyerlahkan kewanitaan,daya tarikan dan gaya sopan cantik si pemakainya.


  Liez memakai koleksi tudung iBawal

Soraya 2017 Flora dan Fauna tampil dengan 5 koleksi dengan 25 warna pastel dan yang mengikut trend masa kini. Setiap corak yang dihasilkan dengan sentuhan eksklusif dan akan menyerlahkan lagi keindahan coraknya. Antara koleksi Soraya 2017 Flora dan Fauna:

1. Bunga Raya - Bunga kebangsaan kita. Melambangkan kebangaan, rendah diri dan hidup bermasyarakat. Serta mengingatkan kita supaya bersyukur dan tidak mudah lupa asala dan usul


Soraya 2017 - Bunga Raya

2. Batik Bloom - Melambangkan keperincian yang teliti dan penuh kesabaran dalan setiap cantingan batik. Menonjolkan rekaan agung dan indah.


Soraya 2017 - Batik Bloom
3. Merak - Melambangkan bangga diri dan berkeyakinana tinggi.Merak melambangkan wanita yang kuat, cantik dan berani berjuang untuk dirinya


Soraya 2017 - Merak
 4. Orkid - Melambangkan sifat sensitif,eksotik dan menakjubkan. Orkid adalak kecil ayu tetapi menonjol kecantikan dan manja. Halus mulus rupawan tetapi kuat harumannya.


Soraya 2017 - Orkid
 5. Rama - Rama- Melambangkan kecantikan dan terbang bebas hingga di bunga. Bersirikan kesederhanaan dan dan tertarik pada warna yang ceria.


Soraya 2017 - Rama - Rama

Material tudung IBawal adalah Satin Crepe yang mudah dibentuk,tidak panas dan dengan haruman yang menawan dan menambah keterujaan. Didatangkan dengan pek bungkusan yang unik seperti Powerbank sesuai dijadikan sebagai hadiah untuk yang kelaurga tau sahabat handai.Harga koleksi iBawal Soraya 2017 Flora dan Fauna juga mampu dimiliki dan berbaloi. Untuk mendapatkan koleksi-koleksi dari iBawal dan info lebih lanjut di

Website : www.ibawal.com
Fb page : iBawal
IG page : iBawal

Whatsapp: 017-3199311
Email: sales@ibawal.com

Post a Comment

4 Comments

  1. cantiknya corak2 yg diketengahkan, bgitu juga kaler pastel yg pelbagai =D
    Dtg beraya dekat sini =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. liez suka betul sbb senang nak bentuk dan boleh adjust sbb bidang besar jugak

      Delete
  2. Menarik pastels color.
    Tak payah guna Downy dah wangi ya...

    ReplyDelete