KERJA MENDOBI MAKIN MUDAH DENGAN MAMA WOSH

  


Seharian dipejabat sudah memenatkan. Balik ke rumah kena mengadap kerja rumahtangga pula. Dengan kerenah anak-anak nak itu dan ini lagi, kena memasak untuk makan malam lagi. Mengemas rumah dan sebagainya.. Cukup meletihkan badan dan otak. Belum lagi bila tengok pakaian-pakaian yang belum dibasuh,yang masih berlonggok di dalam bakul dan tidak berlipat. Lagi berganda kepenatan nya. Dan diwaktu ini lah hilang nikmat nak bermesra dengan suami dan anak-anak.Belum lagi dengan cuaca di Malaysia yang tidak menentu.Seringkali hujan dan baju sentiasa lembab dan akan berbau.


Tapi kini anda boleh mendapatkan perkhidmatan semua dalam satu dengan Mama Wosh.


Apa itu Mama Wosh? Mama Wosh adalah satu perkhidmatan mencuci pakaian, langsir dan kerpet dimana anda tidak perlu menghantar sendiri ke kedai dobi. Mama Wosh menyediakan perkhidmatan Dry cleaning dan Laundry service. Dan yang lebih menarik lagi,jika anda berada dikawasan sekitar Petaling Jaya dan Kuala Lumpur, Pick up service juga disediakan bagi mereka yang  tiada masa dan tiada pengangkutan untuk menghantar sendiri.
Antara lokasi-lokasi untuk pick up service adalah:


Kuala Lumpur
1.Bangsar
2.KLCC
3.KL Sentral
4.Mount Kiara
5.Sentul
6.Bukit Bintang
7.Bukit Damansara Height

Petaling Jaya
1.Ara Damansara
2.Bandar Utama
3.Damansara Perdana
4.Damansara Utama
5.Kota Damansara
6.Mutiara Damansara

Pick up service percuma tetapi dikenakan bayaran tambahan serendah RM 5 atau RM 10 untuk tempat-tempat diluar kawasan terlibat. Perkhidmatan pantas  1 hari sahaja untuk basuh dan lipat,3 hari untuk cucian tangan atau dry cleaning.

Bayaran tambahan juga berpatutan untuk kawasan-kawasan tertentu

Harga pulak mahal ke? Bagi liez harga perkhidmatan oleh MamaWosh sangat berbaloi dengan perkhidmatan yang diberikan. Harga yang berpatutan dan pekhidmatan yang diberikan tip top terbaik dan cepat. 

Harga perkhidmatan Mama Wosh yang bernilai 
dengan setiap duit yang anda keluarkan

Sempena Aidilfitri yang akan menjelang tidak lama lagi, mungkin anda sudah memikirkan bagaimana ingin mencuci langsir dan karpet. Jangan risau, Mama Wosh jugak ada perkhidmatan cuci  langsir dan karpet.Sangat cepat dan berbaloi.


Cara membuat tempahan servis juga sangat mudah. Anda perlu ke www.mamawosh.com dan terdapat kolum untuk diisikan seperti yang anda kehendaki. Cukup mudah. Pembayaran boleh dibuat sama ada secara online atau Cash On Delivery (COD).

Jadi apa yang ditunggu lagi. Jangan biarkan pakaian anda dibiarkan dan berbau. Dengan Mama Wosh, semua pakaian anda diurus rapi dab bersih. Segera ke www.mamawosh.com dan dapatkan perkhidmatan terbaik dari Mama Wosh .

Apa yang anda perlu tahu tentang Mama Wosh
1. Tempahan servis melalui laman web www.mamawosh.com
2. Perkhidmatan ambik dan hantar terus ke rumah anda
3. Kakitangan "Laundry Angels" terlatih yang menguruskan pakaian anda
4. Pembayaran boleh dibuat secara online atau Cosh On Delivery (COD)
5. Anda boleh berhubung terus dengan kakitangan khidmat pelanggan jika        mempunyai pertanyaan.


Post a Comment

3 Comments