LELAKI THAI MENGANTUNG DIRINYA DAN ANAK BERUSIA 11 BULAN


Senang cerita, memang Liez sedih bila tengok video yang ditayangkan di FB semalam. Walaupun Liez tengok 10 saat yang pertama pun Liez dah menangis. Sebab Liez tahu pengakgiran jalan ceritanya. Seorang lelaki thai berusia 21 tahun membunuh diri dengan mengantung dirinya dan anak perempuan berusia 11 bulan disebuah hotel tinggal. Lelaki ini dikatakan membuat tayangan LIVE dia dalam FB kerana kecewa dengan isterinya.
Subhanallah... apa yang ada dalam fikiran lelaki ini, Liez tak tahulah. Tidak boleh terbayangkan bagaimana seksanya anak kecik tu digantung...

Semoga ia menjadi panduan untuk kita untuk lebih dekat pada ALLAH SWT. Kerana manusia sekarang sudah kurang sifat kemanusiaan, sifat malu, sifat takut.

You May Also Like

4 comments

  1. Alamak seramnyee... nape la p bunuh anak dia sekali.. kalau nak bunuh diri x yah la libatkan anak.. hadoii laaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... tp tu la bila iman tak kuat syaitan bisik la mcm2...

      Delete
  2. Na'udzubillah min dzalik.. Semoga kita dan keluarga kita dihindari dari melakukan hal2 sebegitu.. Aamiin.. Ngeri sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... kita kena dekatkan pd ALLAH

      Delete