Apa ada dengan... HATI JIWA dan PERASAAN INI.....

Sudah masuk hari ke 10, tahun 2012.. Cepat betul masa berlalu.
Maka tahun nie akan meningkat lah usia ku.. Bakal berusia 30 tahun.
Terasa cepat benar masa berlalu.

Tidak penah aku menanam azam bila datangnya tahun baru.
 Melainkan berdoa pada Allah semoga
aku menjadi HambaNYA yang soleh.
Itulah azam ku selamanya dan insyallah aku akan mengejarnya.

Hari ini sudah 1 tahun 3 Bulan & 2 hari usia perkahwinan ku. 
Sangat bahagia hidupku bersama suami ku yang tercinta. 
Tidak lupa keluarga dan kawan-kawan yang sangat membahagiakan..

Apa yang aku dan suami idamkan adalah cahaya mata yang akan menyerikan
 lagi kehidupan kami.
Tapi bukan rezeki kami lagi. Tapi doa ku agar tahun ini akan hadirnya 
mutiara hati impian kami.

Tapi semua itu adalah ketentuan dari Illahi, aku menerima segalanya dengan hati terbuka.
Semoga impian kami termakbul tahun ini. AMIN


Post a Comment

1 Comments

  1. InsyaAllah, takde rezeki lagi. Harap2 tahun ni dapat lah hendaknyaaa ye kak :D HEHE

    ReplyDelete