MAKAN DI FRISKY GOAT TTDI

by - 12:44 PM

Semalam sebelum Ayah Chor Qaseh dan Niyaz balik Ipoh, dia nak belanja makan dekat Frisky Goat di TTDI. Kira brunch terus. First time dengar nama cafe ni. Tapi tahu la lokasinya dekat mana kan..




Antara menu yang kami pilih. Memang puashati dan sedap.

Ada adik Liez dan isteri, abang ipar dan adik ipar dengan suaminya


 Antara pastries yang ada. Kami tak ambik pun sebab masih-masih tengah lapar breakfast cekodok pisang je.

You May Also Like

8 comments

  1. Nyum nyum. Sedap nampaknaya semua tu. Harga ok ke Liez?

    ReplyDelete
  2. tengok gambar pun nampak sodap. nyumnyumnyum :D

    ReplyDelete
  3. spegeti carbonara, favorite tuuu.. mst menu utama kambing kan.. nak try juga la kalau berkesempatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak perasan pulak ada menu kambing... mcm takde jeee hihihi

      Delete