Menang GA Salam Perkenalan by Mashitah Mamat

by - 12:24 PM

Terkejut jugak dan tak sangka... Sebab Liez memang tak berapa usha sangat blog minggu pengumuman GA by Mashitah Mamat tu.. Tapi tetiba rasa nak tengok la post-post lama yang lain.. Tiba-Tiba nampak nama Liez tang memang 1st price.. hahahahah happy sesangat la.. Terus WA Mashitah untuk claim hadiah.... Teruja sangat sebab Liez bukan orang yang selalu bertuah klau bab-bab ni.. nasib la...hihihi 




Untong la My Dearie dapat perfume... Sedap baunya....


Apa-apa pun terima kasih pada blogger Mashitah Mamat untuk pemberian hadiah GA ini.. Semoga dimurahkan rezeki dan dirahmati ALLAH SWT...

You May Also Like

5 comments

  1. Replies
    1. alhamdulillah... tak sangka.. sbb mmg takde luck langsung bab2 ni.. tapi ini rezeki tak siapa yang boleh jangka kan...

      Delete
  2. alhamdulillah rezeki =D
    tahniah !!!

    ReplyDelete