QASEH JELES BABA DUKUNG NIYAZ??

by - 5:30 PM

Aduhh haiii... tetiba dah 2 malam Qaseh buat perangai tue.
Bila suruh baba dukung Niyaz sebab Liez nak mandi, dia mengamuk tak bagi.
Menjerit - jerit tak bagi..
Allahuakbarrrr!!!

Bila Liez kata " takpe la mama bagi Niyaz dekat nenek bawah tu ye"
Dia boleh kata taknak... Tapi tak bagi pulak baba dia dukung..
Aduhhhaaaiiii la anak mama 

Niyaz macam biasa muka dia macam pelik tgk kakak dia 
menangis menjerit tue..

Semalam Liez ambik Niyaz letak dalam baby cot and tutup pintu bilik.
Duk dengar Qaseh kat luar menangis nak mama pulak..
Huhuhuhu memang mencabar betul..

Kadang-kadang naik angin jugak dengan Qaseh..
Bila marah dia, tup-tup rasa bersalah sebab dia masih kecik kan
Tak boleh nak kontrol emosi lagi..
Huhuhuhu

Malam nie kita tengok macam mana pulak ye..
Buat hal ke tak..huhuhu

You May Also Like

0 comments