Menu Diet Atkins di bulan Ramadhan

by - 11:52 PM

Atkiners semua... Ramadhan dah nak dekat kurang dari seminggu dari sekarang.
Mesti banyak yang tertanya pasal menu masa puasa nanti..

Ok apa yang aku lampirkan dekat sini adalah dari group Atkins Malaysia.

So boleh refer kat gambar bawah nie..

Atkins aku sekarang dah kelaut.. Tunggu next week nak start balik.
Konon masuk lah contest sapa yang dapat turunkan berat badan dalam 2 minggu..
Berkobar awalnya tapi last skali hampeh.. hahaha

Takpe la.. tunggu minggu depan apa cerita.. Then baru boleh teruskan..

You May Also Like

3 comments

  1. Pernah cuba wat atkins nie tp tahan 3 ari je..hehe..
    Skrg nie wat detox je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak salah cuba kan.. if kita xmampu buat.. boleh la try diet lain pulak kan..

      Delete
  2. Boleh digunakan ni tapi tak tau la bertahan berapa hari je...haha

    ReplyDelete