Hanya Untuk Si Kecil

by - 1:12 PM

Alhamdulillah...selesai sudah membeli peralatan si kecil...xcited aku bersama isteriku untuk membeli peralatan untuk si kecil kami....sesungguhnya aku bersyukur dengan anugerah yang telah diberikan kepada kami setelah 2thn kami mendirikan rumahtangga....insya allah diizinNYA isteri ku akan melahirkan anak pertama kami pd awal september...xsabar rasanyer untuk menunggu detik itu....Berbagai-bagai pengalaman pahit manis yang kami tempuhi sebelum isteriku mengandung...Kalau dulu bila time nak raya confirm kami jer laa yang berbelanja dengan sakan....tetapi sekarang nie dah masuk 6 Ramadhan...hanya baju dan peralatan untuk si kecil kami yang diutamakan...untuk kami hanya sepasang baju melayu dan sepasang jubah untuk dipakai pada raya pertama...yang selebihnya pakai jer laa baju apa yang ada...yerlaa kami berdua nie bukannyer FASHIONISTA pun...Sedang aku sambung menulis catatan "HANYA UNTUK SI KECIL" -15-07-2013- isteriku sedang sarat mengandung 8 bulan...berbagai-bagai pengalaman manis yang aku tempuhi bersama isteriku...yang herannya...wife aku kerap buat dessert ataupun cake ker ataupun juadah untuk berbuka puasa...alhamdulillah semoga si kecil kami akan turut suka memasak ataupun tolong mama dia kat dapur....perasaan aku untuk menyambut kelahiran si kecil kami bersyukur, gembira dan macam-macam lagi laa...yerlaa takut jugak melihat kesakitan yang bakal dialami oleh isteriku nnt semasa hendak melahirkan si kecil kami itu nnt...insya allah dengan kuasa ALLAH aku berdoa agar semuanya berjalan lancar hendaknya...nama juga telah kami cari untuk si kecil kami...inysa allah baby girl...kalau diizinkanNYA insya allah si kecil kami akan lahir pada 5sept...dan insya allah..perancangan aku (dengan izinNYA) semasa kenduri kawin adikku pada akhir september nnt akan ku bawa isteriku bersama si kecil kami yang comel blk ke ipoh...disana nnt kami akan tunjukkan wajah comel si kecil kami nnt...insya allah...berkemungkinan besar kami juga akan buat kenduri aqiqah bersama dengan kenduri adikku nnt...

You May Also Like

1 comments

  1. So sweet my dearie tulis blog ye.. Insyallah sayang, semuanya akan ok nnt.. Aminnnnn .. I love u

    ReplyDelete