Dairi Ramadhan 2011 : Kesunyian Malam Ini

by - 10:53 PM

Ketika ini aku keseorangan dihadapan tv ditemani laptop ini
My Dearie dah lama...ZZZzzzzzzzz
Mengantuk sesangat katanya..
Maner taknyer, dibelasahnya 5 bijik bergedil yang ku ubahsuai balik.
(bergedil tue dibeli oleh My SIL tapi semata-mata kentang...so me buat bagi sedap la)
Tue yang My Dearie makan banyak tue..

My SIL pun dah tido..Dia memang tido awal coz dia kerja masuk pukul 8.00pagi.
Kena bangun awal..

ME ???!!!! Masih awal..Baru pukul 10.30malam..
My Dearie dah tido pukul 9 lebih tadi..hihihi
Awal noooooooo cayang nie...

So, hari ini me konon-konon bercita-cita nak buat kebab tapi tup2 buat cucur kentang..
Alkisahnya..Daging xcukup nak buat kebab..
Kang berebut lak kan..
HIHIHIHIHI

Me ditemani dengan sebotol air soya cincau and 2 botol Vitagen.
The Best Soya bean and cincau in IPOH maliiiii!!!!!!
Untuk memcuci perut.
Coz me mengalami masalah pembuangan BESAR dari kecik lagi.
Opppsss !!! terlepas sudah..

Teringat bila sebut pasal masalah nie. My beloved mum ader cakap yang my atok penah
sumbat sabun dalammmm....tuttttt..(censored ye) 
coz masalah me yang teruk nie...

Tapi bila dah tua nie, ader gak makan pill herba..Konon nya pill kurus tapi for me
pill tu memudahkan pembuangan me.

After kahwin, me stop makan pill tue coz doc ader pesan 
ambik fiber untuk menggantikan pill tue.
Me pun takut makan pill-pill nie, ye la bila dah tua nanti macam yang datang..
Kan susah nanti...!!
Tapi alhamdulillah, sejak me try Juvanex selama 7hari,
proses pembuangan ku ader perubahan.
You all must try if you ader masalah pembuangan.

Im gonna take Juvanex after 3months to mantian my digestion system.
Actually, its expensive but for my healthy so tak pe la..

So sekarang, me continue dengan minum Vitagen setiap malam sebelum tido.

You May Also Like

0 comments